Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Aντίο Φίλιππα , καλό ταξίδι να έχεις!

Ενα δικοπο μαχαιρι,
μπηκε αποψε στη ζωη μου,
και μου ειπαν πως θα φυγω,
για ταξιδι μακρινο!!!!

Σταζει αιμα η ψυχή μου,
που θα 'φησω τους γονεις μου ,
να μετρουνε την ζωη τους
μεχρι να τους ξαναδω...

Μανα, ηρεμησα και δεν ποναω πια,
θελω να ξερεις πως σας βλεπω απο ψηλα,
Μανα με ζηλεψε μου ειπαν ο Θεος,
με πηρε διπλα του για αγγελο κι αυτος
Θα ειμαι διπλα σε καθε σας στιγμη
Θα σας προσεχω απο ΄κει πανω ολους μαζι.
κι αν θελησεις τωρα κατι να μου πεις,
τα ματια σηκωσε ψηλα για να με δεις!!!!

Παραπονεμενα λογια,
θελω να σας τραγουδησω,
για τους ψευτικους τους φιλους,
θελω τωρα να σας πω.
Ηταν δηθεν κολλητοι μου,
μα πισωπλατα εχθροι μου,
μα τους αφηνα μαζι μου,
κι ηταν φιλοι με σκοπο..
http://www.youtube.com/watch?v=2FMtODuj5c8

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου